Правила повернення товару
Незважаючи на те, що фактично вся продукція, що доставляється, не підлягає поверненню або обміну відповідно до чинного законодавства України — повернення, обміни Компанія робить за власною ініціативою, залишаючи за собою право у відмові на повернення або обмін.
1. Оскільки Компанія не може контролювати умови зберігання квітів після їх вручення, скарга на якість квіткової продукції може бути прийнята лише протягом доби (24 години) з моменту виконання замовлення. Скарга щодо товарів, які були у замовленні (крім квіткової продукції) може бути прийнята до розгляду, якщо вона подана протягом 24 годин з моменту виконання замовлення
2. Порядок взаємодії Компанії з Клієнтом у разі виникнення скарги:
1. Клієнт відправляє свою скаргу через форму зворотнього зв'язку на сторінці «Контакти» на сайті Компанії. Анонімні скарги з невірним номером замовлення, що містять ненормативну лексику або образливі коментарі не розглядаються.
2. Компанія повідомляє Клієнта про отримання скарги листом у відповідь, після чого проводить внутрішнє розслідування ситуації протягом не більше ніж 7 робочих днів з моменту отримання скарги. Після проведення розслідування Компанія дає Клієнту аргументовану відповідь на його скаргу.
3. Скарга на якість та свіжість квітів повинна обов'язково супроводжуватися 3-5 фотографіями, за якими можна визначити стан квітів у день отримання замовлення. Фотографії, надіслані строком більше доби (24 години) з моменту виконання замовлення не розглядаються. Фотографії необхідно надіслати на e-mail Компанії.
4. Якщо після розслідування з'ясувалося, що претензія клієнта не має підстав, — Компанія звільняється від зобов'язань щодо цієї претензії.
5. Розгляд скарги може бути припинено через ненормативну лексику, відсутність відповіді від Клієнта протягом 7 діб, відсутність або надання фотографії не у встановлений термін (якщо фотографія потрібна для розгляду скарги).
3. Причини настання моменту повернення
Компанія, що не дає жодних гарантій, і знімає з себе відповідальність щодо часу доставки у дні масового попиту на послуги (День святого Валентина — 13-15 лютого та Міжнародний жіночий день 7-9 березня) — у ці дні всі замовлення доставляються протягом дня, погоджуючи по телефону з Одержувачем час доставки.
4. Неякісний товар або відсутність будь-яких складових замовлення
У випадку, якщо в момент вручення замовлення Одержувачу, квіти були не свіжими — Клієнт має право на повне повернення коштів або заміну доставленої квіткової композиції. За умови виконання Клієнтом пункту 2 і якщо клієнт звернувся зі скаргою щодо якості доставленої квіткової продукції не пізніше ніж через добу з моменту доставки замовлення, вона вже не приймається до розгляду. Так як Компанія після доставки замовлення не може контролювати умови зберігання квітів, а квіти відносяться до товарів, що швидко псуються - це є звичайним явищем, що при високій температурі або не правильному догляді, через день, деякі види квітів можуть зав'янути.
5. Порядок проведення коштів
1. У разі, якщо після розслідування, з'ясувалося, що претензія клієнта має місце насправді — повернення коштів здійснюється протягом 5 банківських днів з моменту прийняття рішення про повернення коштів.
2. У випадку, якщо Клієнт оплачував Замовлення дебетовою або кредитною карткою, повернення коштів буде також проводитись шляхом повернення коштів на картку, з якою він і здійснював оплату Замовлення (за вирахуванням комісії платіжної системи). За регламентом платіжної системи кошти надійдуть на картку Клієнта протягом 30-45 днів з моменту настання моменту ухвалення рішення про повернення коштів.
3. Реквізити для повернення клієнт в обов'язковому порядку повинен надіслати у формі зворотнього зв'язку на сторінці «Контакти» на сайті Компанії. Повернення коштів буде виконано згідно з п. 5.1. після того, як Клієнт надішле реквізити.
4. У разі якщо Компанія здійснила повернення за помилковими платіжними реквізитами, які були надані Клієнтом, повернення вважається проведеним у повному обсязі, за наявності фактів або документів, що підтверджують виконання повернення Компанією саме за реквізитами, які надав Клієнт.
5. Сторони звільняються від зобов'язань за цією Угодою внаслідок виникнення форс-мажорних обставин (листівка не підлягає обміну або окремій доставці, навіть якщо кур'єр за будь-яких обставин її не вручив.
6. Політика заміни квіткової продукції
1. У зв'язку з тим, що деякі складові квіткових композицій (букетів) мають сезонний характер і бувають доступними не завжди, дані складові можуть бути замінені іншими, найбільш схожими з ними складовими, які знаходяться в тій же ціновій категорії та є в наявності в магазині в день доставки Замовлення. Заміна будь-якої з сезонних складових здійснюється без погодження з Клієнтом.
2. Якщо при формуванні замовлення, будуть відсутні якісь квіти - буде виконана заміна на інші квіти, максимально схожі за колірною гамою. При цьому може бути змінена загальна кількість квітів, якими виконується заміна у композиції (букеті). За такої заміни Компанія керується вартістю квітів, якими виконується заміна. Якщо рівноцінну заміну зробити не вдається — заміна відбувається в “бік Клієнта”.
3. При внесенні будь-яких замін в композицію (букет), компанія має на меті максимально зберегти зовнішній вигляд і кольорову гаму композиції (букету).
4. Композиції квітів — букети, кошики, що містять кілька видів квітів або кілька відтінків, а також квіткова фурнітура (упаковка, декор тощо), декоративна зелень, замінюються без погодження з Клієнтом.
5. Якщо для замовленої композиції (букету) в магазині відсутня більшість квітів, то Компанія повідомляє про це клієнта на e-mail, по телефону, або у чаті соцмережі, який він вказав на замовлення або через який Клієнт здійснював замовлення. І погоджує з ним заміну квітів у композиції (букеті) на інші або пропонує Клієнту вибрати іншу композицію (букет) на заміну. У випадку, якщо за 4 години до часу доставки замовлення, Компанія не отримала відповіді від Клієнта щодо заміни, флористом буде складено букет з квітів на його розсуд, що дорівнює або перевершує за вартістю букет (композицію), який замовив Клієнт.
6. Компанія не гарантує 100% ідентичності букета (композиції) квітів з фото, яке Ви бачите на нашому сайті. Ми гарантуємо Вам максимальну схожість букета (композиції) квітів, що доставляється, з фото, яке представлене на сайті. Також ми гарантуємо максимальну свіжість квітів у букеті (композиції).